torstai 28. elokuuta 2008

Urban Exploration kohteet vuosien varrella.

Parisen vuotta on vierähtänyt harrastuksen parissa ja muutamia kohteita on tullut ikuistettua. Osa on jo purettu pois uusien rakennusten tieltä tai muuten vain pilaamasta idyllistä maisemaa...
En ala kaikkia edellisiä kohteita tässä esittelemään vaan ne löytyvät kotisivuiltani täältä.
Tälle blogille kerään vain tulevat kohteet.

Mainittakoon kuitenkin ensimmäinen virallisesti ploraamani kohde. Vaajakoskella sijaitseva betoniasema. Tornit ovat vielä pystyssä, mutta varastorakennus näytti viimekerralla muuttuneen betonikasoiksi. Kuva syksyltä 2006.

Kaikki UE-kohteet, sekä muita valokuviani osoitteessa:

http://www.kallenikara.com/

Ei kommentteja: