En ala kaikkia edellisiä kohteita tässä esittelemään vaan ne löytyvät kotisivuiltani täältä.
Tälle blogille kerään vain tulevat kohteet.
Mainittakoon kuitenkin ensimmäinen virallisesti ploraamani kohde. Vaajakoskella sijaitseva betoniasema. Tornit ovat vielä pystyssä, mutta varastorakennus näytti viimekerralla muuttuneen betonikasoiksi. Kuva syksyltä 2006.
Kaikki UE-kohteet, sekä muita valokuviani osoitteessa:
http://www.kallenikara.com/

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti