maanantai 1. syyskuuta 2008

Houses of Filth

Palasimme pari vuotta sitten löydetyille hylkyapajille Jyväskylässä. Aiempi mörskä oli jo purettu ja tilalle oli pykätty uutta omakotitaloa. Siirryimme kuitenkin seuraavaan pääkohteeseen (jossa vielä pari vuotta sitten ovet olivat visusti lukittuna) ja yllätyksemme huomasimme ovien räjähtäneen saranoiltaan. Postia oli tulvinut luukusta roppakaupalla ja muutenkin talo oli sisältä aika räjäytetyn näköinen. Huomasimme myös naapuritalon joka oli aikalailla samassa kunnossa, hylättynä ja rähjäisenä.

Toisessa taloista asusti ilmeisesti paikallinen spurgu, jättimäisestä jätevuoresta ja jääkaapin sisällöstä päätellen. Elämisen jälkiä oli siis havaittavissa polviin saakka kahlatessamme läpi jäteläjän. Löytö oli kuitenkin todella mielenkiintoinen jo sinäänsä, että talot tuskin ovat paikoillaan enää vuotta pidempään...

Lisää kuvia täällä!

1 kommentti:

Minimalisti kirjoitti...

tuttu paikka :) miul on kans kuvii noist ^__^